0

Gyakori kérdések

FONTOS tudnivaló!

Az online leadott (webshop) rendelések  feldolgozása és kézbesítése jó 4 - 5 munkanapot vesz igénybe a nagy mennyiségü rendelések beérkezése végett.

Hogyan keresek meg egy terméket?

 

1. A kereső segítségével

Meg tudsz keresni bármilyen forgalmazott terméket a kereső segítségével, egy ablak amely az oldal jobb felső részén található. Hogyha például egy serpenyőt szeretnél akkor beírod a “serpenyő” szót a kereső mezőbe és megnyomod az ENTER gombot. Ezt követően megjelenik egy lista az összes olyan termékekkel amelyeknek a megnevezésében vagy a leírásában megjelenik a “serpenyő” kifejezés.

 

2. Az oldal menüjében

“Termékek” menü segítségével megtalálja a termékeket a sajátosságuk szerint (Főzéshez, Sütőbe, Kések, stb.). Egyes csoportok részletesebb alcsoportokkal rendelkezhetnek (például: "Főzéshez---> Edények és lábasok / Serpenyők – Serpenyők / Grill serpenyők / Palacsintasütők" stb).

Az “Új termékek” gomb segítségével megnézheted a web shopunkban megtalálható, legfrissebben hozzáadott termékeket.

 
 

3. A szűrő segítségével

filtre

Az egyes csoportokon belül lecsökentheti a keresést a szűrő segítségével, ami a terméklista bal felén található.

A szűrés csak a termékcsoporton belül van. Válassza ki a kívánt termékcsoportot, majd annak jellemzőit, attól függően, hogy mi érdekli (például: "Főzőedények / Főzőedény készletek" az Anyagnál - "rozsdamentes acél"). 

Ha az így kiszűrt termékek megjelenítésre kerültek, akkor még továbbra is szűkítheti a keresett termék listát a többi jellemzőik szerint, amíg meg nem találja amit keres.

 

Hogyan rendelek egy terméket?

 

1. A termék kiválasztása

A keresett termékek képek formájában jelennek meg, amelyek alapján megtalálhatja a kódot (cikkszámot), az árat, egy rövid leírást a termékről és a készlet információt. A készletadatokat folyamatosan frissítjük, hogy tájékoztassuk Önt a termékek elérhetőségéről.

Egy termék részleteinek megtekintéséhez kattintson a képre. Megnyílik a termékoldal, ahol megtalálja a jellemzőit (anyag, gyártó, méret, ár, készletinformáció stb.). Ha szándékába áll hogy megvásárolja, akkor megrendelheti a "Kosárba helyezés" gombra kattintva, és a termék a bevásárlókosárba kerül.

Azok a termékek, amelyek nincsenek készleten, vagyis csak "Rendelésre' beszerzhetőek a webshop átal - azokat megrendelheti most és beérkezésük (a gyártótól való beérkezéstől függően) )függvényében, értesítést küldünk róla. Ha már tárgytalanná vált az így leadott rendelése akkor ezt "Törölni" fogjuk, ha pedig még mindig igényt tart rá, akkor kiszállítjuk, ezen értesítötöl számított 4 munkanapon belül. A megrendelt termékek érkezési idejéről időnként kérjük, hívja a +36 1 445 3975 vagy +36 70 743 4942 telefonszámokat.

 

2. A rendelés megtekíntése

Ha legalább egy kiválasztott terméket behelyezett a bevásárlókosárba, utánna láthatja ennek tartalmát, és változtathat rajta az oldal jobb felső sarkában található "Kosár" gombra kattintva.

A bevásárlókosárra kattintva megtekintheti a kíválasztott termékek listáját, minden egyes termék árát, a szállítási költséget (a megrendelt termékek értékének  megfelelően - 10.000 Ft alatt van kiszállítási díj, 10.000 Ft felett pedig ingyenes) és a teljes rendelési költséget (amely a termék és a szállítási költségek összesítése).

A rendelés véglegesítése elött módosíthatja a megrendelendő termékek mennyiségét, vagy lemondhat egy vagy több terméket.

Ha kevesebb termék van készleten - erröl a rendszer figyelmezteti - mint a kívánt mennyiség, a megrendelését módosítjuk a készlet erejéig az Ön beleegyezésével és ezeket el tudjuk küldeni, majd a mennyiség többi részét a gyártótól rendeljük meg. Ebben az esetben 2 vagy több részletben tudjuk teljesíteni a kézbesítést ( vegyis  eldöntheti hogy a termékeket külön feladásokkal kívánja megkapni - a készleten lévő termékeket azonnali teljesítéssel, a hátramaradt mennyiséget pedig a gyártótól érkező termékek időpontja utáni teljesítéssel) vegy egyszeri szállítással a hiányzó termékek megérkezése után (mikor a rendelése teljes lesz).

A megrendelt termékek szállítására vonatkozó információkért kérjük, vegye fel a kapcsolatot a 036 1 445 39 75-ös telefonszámon.

 

3. Megrendelés leadása

Miután behelyezte a kosárba a kívánt termékeket és termék mennyiségeket, ezt követően továbblépve szükséges kitöltenie a megrendelés részleteinek mezőit (Számlázási cím, Kézbesítési cím, Fizetés tipusa és Megjegyzések ha fontos közölnia valója van). Ezt követően pedig ki kell pipálni az egyetértek az ÁSZF-vel kis négyzetet, és utánna kattintson a "Rendelés feladása" gombra.

A megrendelés teljesítése 2 féle módon történhet meg: vsgy mint regisztrált törzsvendég - ehez be kell regisztrálnia a weboldalon;  vagy pedig kiválasztja azt a lehetőséget hogy vendégként szeretné leadni a rendelést.

 

Hogyan regisztrálhatok egy fiókot?

 

Nagyon egyszerű! Lépjen az új fiók létrehozási űrlapjára és az "Új fiók" gombra kattintva nagyon figyelmesen töltse ki a szükséges adatokkal az összes feltüntetett mezőben. 

Fiókjával követheti a vásárlások, a látogatások és a megrendelések állapotát. Ezen kívül a regisztrációval Ön automatikusan tagja lesz a Szenvedélyes Főzés Klubjának, és élvezheti ennek minden előnyét (promóciók, kedvezmények).

Legközelebb, ha vásárolni szeretne, jelentkezzen be a felhasználónevével és jelszavával az erre kijelölt mezőkben.

 

Hogyan fizetek?

 

1. Készpénzzel

A rendeléseit kifizetheti készpénzzel, a csomag átvételekor a futárszolgálat emberétől, vagy amikor üzleteinkben vásárol.

2. Fizetési utalvány

Banki átutalással is fizethet a következő bankszámlaszámra: HUF: 10918001-00000096-08800007 - UniCredit Bank Hungary, vagy a díjbekérő alapján amelyen fel lesz tüntetve ugyanez a számlaszám. A rendelését a lehető legrövidebb időn belül fogjuk eljuttatni Önhöz a fizetés megerősítése után.

3. Kártya

A kártyával való fizetést a PayU-payment rendszer biztosítja. Az adatai biztonságát Ök garantálják.

Létező üzletek Budapesten

Mammut I Bevásárló- és Szórakoztató Központ:  1024,  Budapest, Lövőház utca 2 - 6;  Telefon: (+36) 1.345. 8019
ÁRKÁD Bevásárlóközpont: 1106, Budapest, Örs vezér tere 25, Telefon: (+36) 1 434 8683

A termékek szállítása

 

1. A szállítás Magyarországon

A termékek házhoz szállításával a GLS futárszolgálati cég foglalkozik.

Abban az esetben, ha készpénzzel vagy kártyával fizet, a készleten lévő termékek: 48 órától terjedő - maximum 96 orán belül kézbesítésre kerülnek.

Fizetési utalvánnyal történő fizetés esetén a termékek a számlára való beérkezés napjától számított 48 - 96 órán belül kerülnek kézbesítésre.

A fent említett időintervallumok hétfőtől szombatig érvényesek. A hétvégi rendelések a következő hét elején lesznek feldolgozva és kézbesítve.

2. A szállítási költségek kiszámítása

A szállítási költség automatikusan megjelenik a megrendelőlapon. Áraink tartalmazzák az ÁFÁ-t.

Ha a rendelések összege meghaladja a 10.000 Huf értéket, akkor a szállítás ingyenes.

Visszaküldési eljárás

Jogában áll a távértékesítésben lévő rendéléseit visszaküldeni, 14 napon belül, a rendelés kézbevételi napjától számítva vagy másra is bizhatja ezt a feladatot csak ne a szállító legyen, a hatályos Kormányrendelet 34. rendelkezése alapján (kelt. 2014.06.12-én).

Visszaküldés esetén azt ajánljuk, hogy ugyanazt a szállító társaságot igényelje, mint amely termékeit szállította.

A visszaküldött termékeknek ugyanolyan állapotban kell lenniük, mint amikor megérkeztek (az eredeti csomagolásban lévő összes tartozékot és dokumentumot, fizikai változások, ütések, karcolások, nyomok és / vagy beavatkozások nélkül jogosulatlan, hiányzó részek stb.).

A vásárlás visszavonása a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül csak azok az ügyfelek számára alkalmazható, akik a terméket a távértékesítésben vásárolták. A Kormányrendelet 34. pontja (kelt. 2014) alapján a fogyasztók jogairól a szakemberekkel kötött szerződésekben, valamint néhány normatív intézkedés módosításával és kiegészítésével (visszavonási jog). A határidőt akkor tartják tiszteletben, ha a termékeket a 14 napos naptári időszak lejárta előtt visszaküldik.

A jogi személy által megvásárolt termékeket a vásárlás napjától számított 48 órán belül (2 naptári napon belül) vissza tudja küldeni.

A visszavonás jog gyakorlása érdekében értesítenie kell arról, hogy visszavonja ezt a szerződést egy egyértelmű e-mail / levelezési nyilatkozat felhasználásával.

  • E-mail cím értesítésekre: office@kitchenshop.hu
  • Visszaküldési cím: Budapest 1024 Lövőház utca 2- 6

                                      1106, Budapest, Örs vezér tere 25  

A visszaküldött termékek visszaszolgáltatásának visszafizetése a visszavont termékek állapotának ellenőrzése után 14 naptári napon belül történik.
A KITCHEN SHOP által értékesített termékek visszaküldésével kapcsolatosan, hívja a +36-144-53-975-ös telefonszámot 09.00-18.00 óra között, hétfőtől péntekig vagy az office@kitchenshop.hu címen érhet el minket. Ügyfélszolgálatunk segítséget nyújt Önnek abban, hogy kiválassza a termék visszaküldési módját, valamint a termékek szállítási címével, csomagolásával, a termékek értékének visszaállításának módjaival, illetve a szállító céggel való kapcsolattartási részleteivel.

Kérjük, olvassa el az Általános felhasználási feltételeket.

Kérdések, javaslatok vagy megjegyzések esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot a következő e-mail címen: office@kitchenshop.hu, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk.

Köszönjük!